RegioSprinter výrobce Siemens – Duewag z roku 1995 je vybaven dvěma motory Man D2865 LUH 05 a má hydromechanický přenos výkonu. Disponuje 100 místy ke stání a 65 místy k sezení. Měří 24800 mm, váží 36 tuny a dosahuje rychlosti až 100 km/h. Každý jeho motor má výkon 2×198 kW.
Jedná se o nízkopodlažní drážní vozidlo s bezbariérovým nástupním prostorem, s možností přepravy osob s omezenou schopností pohybu, dětských kočárků a jízdních kol (v zimě lyží). V interiéru najdete velkoprostorové bezbariérové WC s přebalovacím pultem. Cestujícím ve vlaku jsou poskytovány aktuální informace vnitřním a vnějším audio-vizuálním informačním systémem. Připojení na Wi-Fi a klimatizace je samozřejmostí, ve vlaku jsou zásuvky 230 V.
Motorová jednotka je určena k zajištění základní dopravní obslužnosti na trati Litoměřice horní nádraží – Most a zpět. V provozu jsou čtyři, pojmenované dívčími jmény Janička, Míša, Terezka a Radka.
RegioSprinter výrobce Siemens – Duewag z roku 1995 je vybaven dvěma motory Man D2865 LUH 05 a má hydromechanický přenos výkonu. Disponuje 100 místy ke stání a 65 místy k sezení. Měří 24800 mm, váží 36 tuny a dosahuje rychlosti až 100 km/h. Každý jeho motor má výkon 2×198 kW.
Jedná se o nízkopodlažní drážní vozidlo s bezbariérovým nástupním prostorem, s možností přepravy osob s omezenou schopností pohybu, dětských kočárků a jízdních kol (v zimě lyží). V interiéru najdete velkoprostorové bezbariérové WC s přebalovacím pultem. Cestujícím ve vlaku jsou poskytovány aktuální informace vnitřním a vnějším audio-vizuálním informačním systémem. Připojení na Wi-Fi a klimatizace je samozřejmostí, ve vlaku jsou zásuvky 230 V.
Motorová jednotka je určena k zajištění základní dopravní obslužnosti na trati Litoměřice horní nádraží – Most a zpět. V provozu jsou čtyři, pojmenované dívčími jmény Janička, Míša, Terezka a Radka.
Motorový vůz 810 má 55 míst k sezení a 40 míst ke stání. Je dlouhý 13 970 mm, váží 20 tun a dokáže dosáhnout rychlosti až 80 km/h. Jeho motor má výkon 155 kW a maximální tažnou sílu 29 kN.
Motorový vůz je uvnitř rozdělen na dvě stanoviště strojvedoucího, dva nástupní prostory. Na předním je WC, elektrický rozvaděč a zavazadlový kout s pěti sklopnými sedadly a uprostřed velkoprostorový oddíl pro cestující. Ten poskytuje 50 míst k sezení v uspořádání 2+3, zavazadlové police jsou příčné.
Vozy jsou poháněny hnacím soustrojím umístěným pod podlahou a sestávajícím z nepřeplňovaného vznětového motoru LIAZ ML 634, automatické hydromechanické převodovky Praga 2 M 70, kloubového hřídele a jedné nápravové reverzační převodovky.
Motorový vůz 810 má 55 míst k sezení a 40 míst ke stání. Je dlouhý 13 970 mm, váží 20 tun a dokáže dosáhnout rychlosti až 80 km/h. Jeho motor má výkon 155 kW a maximální tažnou sílu 29 kN.
Motorový vůz je uvnitř rozdělen na dvě stanoviště strojvedoucího, dva nástupní prostory. Na předním je WC, elektrický rozvaděč a zavazadlový kout s pěti sklopnými sedadly a uprostřed velkoprostorový oddíl pro cestující. Ten poskytuje 50 míst k sezení v uspořádání 2+3, zavazadlové police jsou příčné.
Vozy jsou poháněny hnacím soustrojím umístěným pod podlahou a sestávajícím z nepřeplňovaného vznětového motoru LIAZ ML 634, automatické hydromechanické převodovky Praga 2 M 70, kloubového hřídele a jedné nápravové reverzační převodovky.
Motorový vůz 851 byl zakoupen společností AŽD Praha a v roce 2013 přestavěn na měřící vůz jednotného evropského vlakového zabezpečovače ETCS. Do vozu byl osazen nový motor Caterpillar C 27 včetně nového elektronického řídicího systému. Součástí měřicího vozu jsou mobilní části systémů AVV a ETCS.
V interiéru najdete přední a zadní stanoviště strojvedoucího, strojovnu, zavazadlový prostor, dva nástupní prostory (přední s WC) a velkoprostorový oddíl pro cestující.
Motorový vůz 851 byl zakoupen společností AŽD Praha a v roce 2013 přestavěn na měřící vůz jednotného evropského vlakového zabezpečovače ETCS. Do vozu byl osazen nový motor Caterpillar C 27 včetně nového elektronického řídicího systému. Součástí měřicího vozu jsou mobilní části systémů AVV a ETCS.
V interiéru najdete přední a zadní stanoviště strojvedoucího, strojovnu, zavazadlový prostor, dva nástupní prostory (přední s WC) a velkoprostorový oddíl pro cestující.